Er is een map op mijn SD kaart die is 'beschadigd' hoe kan ik deze weer 'onschadelijk' maken en m'n map dus weer openen!?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

Probeer de kaart in een andere pc te doen, met een ander besturingssyteem..

Ik veranderde iets op mijn windows 7 pc en hij zei even later dat de kaart geformateerd moest worden om weer te werken..

Maar toen ik hem in mijn windows xp pc stopte deed hij het gewoon weer!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Volgens mij brengen naar waar je hem gekocht hebt om hem daar te repareren. Als je hem op internet gekocht hebt, gewoon naar een winkel brengen. Of misschien naar een vriend of familielid die het gratis wil doen.