Kost het geld om op de Xbox 360 online met andere mensen te spelen?

De vraag zegt alles

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.4K

Het beste antwoord

Yep, een zogenaamd "Xbox Live Gold abbo", Vanuit mijn mailbox, de officiele notice met wat je er mee kunt:

"Dit bericht is een bevestiging dat uw abonnement op Gold – 12 maanden is verlengd. De verlenging treedt in werking op maandag 1 augustus 2011. Bewaar een kopie hiervan voor uw administratie. Hier volgt een beschrijving van de service:

Koop vandaag nog een Xbox LIVE Gold-lidmaatschap van 12 maanden voor slechts € 59,99 inclusief BTW! Als Xbox LIVE Gold-lid speel je games online met vrienden, kun je profiteren van kortingen die alleen voor Xbox LIVE Gold-leden gelden en heb je als eerste toegang tot gamedemo's, trailers en downloads! Houd contact met vrienden en familie via Facebook en Twitter, direct vanaf je tv. Je kunt videochatten met Video Kinect of een Xbox LIVE Party hosten! Je kunt op ieder gewenst moment annuleren. Bel voor informatie over het annuleren van je lidmaatschap 0800 023 3894 of ga naar www.xbox.com/live/accounts. Je lidmaatschap wordt automatisch voortgezet en vernieuwd naar een jaarlijks lidmaatschap voor de op dat moment geldende prijs (prijzen onderhevig aan wijzigingen) tenzij je annuleert voordat je lidmaatschapsperiode afloopt."

MAAR : let op: opzeggen is erg moeilijk. Je MOET bellen en dan je hotmail account + geheime vraag antwoord + normaal wachtwoord + betaal ID bij de hand hebben. En Zelfs dan .... loopt je abbo gewoon door... (getuige bovenstaande mail).
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Ja, met xbox live kaart. Zo'n 30 euro per jaar dacht ik, dus dat valt wel mee.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja, je hebt een zo genoemde Xbox Live abonnement nodig om samen te kunnen spelen met je vrienden, deze heb je in verschillende vormen. Als je vanplan bent op zo'n Xbox Live abbonement te kopen dan raad ik je vooral aan om het niet in de winkel te kopen maar op het internet.