Wat is een goede blu ray speler?

Onze dvd-speler is kapot en ik wil een blu ray speler om deze te vervangen. Ik heb gehoord dat er ook spelers zijn waarmee je bestanden van een desktop kan afspelen, zoals films en cd's. Het liefst draadloos via de router die aan ons modem hangt. Kan dit? En zo ja: welke blu ray speler kan dit?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

De Philips BDP5200 is de best geteste br speler door de consumentenbond deze maand. Voor rond de 100 euro te koop. Neem een losse mediaplayer met een Sigma 8642 of 8670 chip en je kunt alle denkbare formaten afspelen die je wilt. Gecombineerde br/media spelers lopen bijna altijd op een teleurstelling uit. Ik spreek uit ervaring nadat bij 70% van de bestanden de melding verscheen 'unknown format'. Heb nu een HDI Dune en dat ding speelt alles vlekkeloos af en heeft daarnaast een prachtig menu.
paulus811
12 jaar geleden
Een Playstation 3 ?