Dp mijn 12 volts halogeen verlichting waarop 3 lampjes horen te branden krijg ik er eentje niet aan de gang? Hoe kan dat?

de lampjes moeten worden bevestigd door een schroefje per draad door de stroomdraad te perforeren op het geleidende gedeelte. Lampjes zijn allemaal heel maar wat ik ook probeer, het lampje gaat maar niet branden. Wat zie ik over het hoofd?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Het beste antwoord

Er kan iets mis zijn met de verbinding tussen je kabel en de trafo. Maar van hier uit is dat moeilijk te zeggen. Je wordt alleen wijzer als je kunt meten en daar heb je toch minsten een ander stuk snoer + een lampje en wat inventiviteit voor nodig om alles te checken. Veel succes.