Ik zoek de naam van een dun, spits, rond, hol kabeltje, wie weet de naam hiervan?

Ik heb een tijd geleden een bluetooth headset gekocht in China, maar ben helaas het kabeltje kwijt geraakt. Heel onhandig natuurlijk, vooral omdat het kabeltje erg uniek is.

Het uiteinde van dit kabeltje is rond, moet in een ingang van max 2mm passen, en is hol van binnen. Weet iemand de naam hiervan? In de bijlage zitten een foto van de kabel.

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
in: Audio
Amadea
6 jaar geleden
Het is deze, maar hoe die in het Nederlands heet?: http://www.ebay.de/itm/USB-Charging-Charger-Cable-Cord-For-Nokia-BH-503-BH-214-BH-505-BH-110-BT-Headset-/141411560372

Antwoorden (1)

Ik denk dat het een DC voedingsplug is.
https://www.onlinekabelshop.nl/usb-a-m-dc-voeding-plug-5-4mm-m-kabel-1-meter?channable=e17871.Mjg1NjI&gclid=EAIaIQobChMIjLKE1KOL1QIVm6ntCh0-aw0pEAQYAyABEgIW0vD_BwE
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Da's de verkeerde, die is aanprijst is inderdaad een DC plug van 5,5mm De vraagsteller heeft een veel dunner type.