Waarom doet mijn beamerlens het niet?

Ik was van plan hem morgen te gebruiken met oud&nieuw, de gouden tip red mijn avond!

Ik heb zonet de lamp van mijn beamer vervangen (Sanyo PLV-Z5). De vorige was 'op'. Nu blijft hij dezelfde foutmelding geven: 'Replace Lamp'. Alsof er geen nieuwe inzit maar nog steeds een die 'op' is.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

ik heb iets gevonden op internet wat hetzelfde probleem bespreekt die thermal reset lijkt me er iets mee te maken hebben
moet je denk ik wel meer dan allen de kast open maken
maar misschien heb je succes ?
capthavoc
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
je redt de avond!

Andere antwoorden (1)

Maak de contactjes waarin de (nieuwe) lamp wordt ingeklemd schoon. Oxidatie kan vaak het probleem zijn bij dit soort problemen....