Hoe kan ik het beste mijn Windows XP laptop leegmaken?

Ik zit met een probleempje. Ik wil graag mijn Windows XP laptop gebruiken, maar dat gaat vrij moeilijk. Het enige wat ik ermee kan doen, is hem opstarten en op de knop 'Aanmelden' van Windows Live Messenger klikken. Zodra ik dat heb gedaan, loopt hij vast en kan ik niks meer. Hoe kan ik dit probleem verhelpen? Alvast bedankt!

Weet jij het antwoord?

/2500

Als je niets weg wilt gooien, koop dan een harde schijf en verplaats eerst films, foto's en mp3's. (Anders gewoon weggooien). Dan alle spellen die je niet meer speelt verwijderen, dan al je bestanden naar de harde schijf. Of de bestanden die je niet gebruikt (mijn downloads, mijn temp bestanden) verwijderen. Doe een schijfopruiming en een defragmentatie en kijk zo verder wat er allemaal opstaat wat toch nooit meer gebruikt word. Radicaler; Recovery cd erin en opnieuw installeren. Je moet wel opnieuw beginnen en je bent alles kwijt. Een combi kan natuurlijk ook, eerst wat dingen op een harde schijf zetten die je wil bewaren en dan opnieuw installeren.

je moet films en muziek foto s overzetten op een harde schijf en gooi alle progamma s weg die je niet gebruikt

Ik help je wel... ik ga dan je hele laptop opnieuw instaleren... alles zal dat wel kwijt gaan maar je kunt alles op een stik zetten wat je wilt bewaren! Dus geef maar een gil op twitter of msn

Bronnen:
Mijn brein

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100