Hoe kan ik het beste mijn Windows XP laptop leegmaken?

Ik zit met een probleempje. Ik wil graag mijn Windows XP laptop gebruiken, maar dat gaat vrij moeilijk. Het enige wat ik ermee kan doen, is hem opstarten en op de knop 'Aanmelden' van Windows Live Messenger klikken. Zodra ik dat heb gedaan, loopt hij vast en kan ik niks meer. Hoe kan ik dit probleem verhelpen? Alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.8K

Antwoorden (2)

Als je niets weg wilt gooien, koop dan een harde schijf en verplaats eerst films, foto's en mp3's. (Anders gewoon weggooien).

Dan alle spellen die je niet meer speelt verwijderen, dan al je bestanden naar de harde schijf. Of de bestanden die je niet gebruikt (mijn downloads, mijn temp bestanden) verwijderen.

Doe een schijfopruiming en een defragmentatie en kijk zo verder wat er allemaal opstaat wat toch nooit meer gebruikt word.

Radicaler; Recovery cd erin en opnieuw installeren. Je moet wel opnieuw beginnen en je bent alles kwijt.

Een combi kan natuurlijk ook, eerst wat dingen op een harde schijf zetten die je wil bewaren en dan opnieuw installeren.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dit is een optie maar daar is je laptop nog traag en kunnen er fouten zijn in het systeem... Opnieuw instaleren is de beste optie vind ik dan zelf
Ik help je wel... ik ga dan je hele laptop opnieuw instaleren... alles zal dat wel kwijt gaan maar je kunt alles op een stik zetten wat je wilt bewaren! Dus geef maar een gil op twitter of msn
Bronnen: