Wat kan je doen met een ipod touch als je geen wifi hebt?

Ik wil graag een ipod touch maar nu dacht ik wij hebben geen wifi! wat kan je doen met een ipod touch als je thuis geen wifi hebt, heb je er dan eigenlijk weinig aan en kun je alleen muziek luisteren? als je apps op je ipod heb staan en je wilt bijvoorbeeld een spelletje gaan spelen kan dat dan ook zonder wifi?
Thuis heb ik wel internet alleen dan dat je zo'n internet stekker hebt, kan je dan je ipod verbinden met je computer zodat je internet hebt en toch apps op je ipod kan zetten?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.6K

Antwoorden (3)

Je hebt dan eigenlijk niet zo veel aan je iPod.... Je moet spellen downloaden via internet, dus je kunt eigenlijk alleen muziek luisteren.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kan gewoon muziek luisteren inderdaad, en spelletjes kun je downloaden via iTunes op de computer.
Die spelletjes kun je gewoon spelen zonder wifi, behalve de spelletjes waar je internet voor nodig hebt.

Je hebt er wel zeker wat aan, ik heb me er 3 weken mee vermaakt in Kroatië (zonder internet!).
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
eigelijk heb je er vrij weinig aan want:

-spelletjes moet je via appstore downloaden; daar heb je internet voor nodig
-muziek moet je via itunes downloaden; daar heb je internet voor nodig
-muziek kan je ook gratis via media converter downloaden; daar heb je internet voor nodig

wat je zou kunnen doen is naar bijvoorbeeld de MC Donalds gaan (wat hierboven werd genoemd) en daar spelletjes en de muziek downloaden, al kost de meeste albums wel geld en de meeste spelletjes zijn gratis.
Want al ben je eenmaal thuis kan je gewoon de spelletjes spelen en gewoon de muziek luisteren want dan heb je geen internet nodig.

Wat wel zo is je hoeft maar één keer naar de MC Donalds en dan kan je wel gelijk downloaden en een milkShake halen ofzo!

Dus eigenlijk kan je hem best halen! Er zijn opties genoeg!

Succes ;)

(ik had hem eerst als reactie geplaatst , maar besloot hem toch ook hier fv neertezetten :) )