iphone 4 wit

is er iemand die enig idee heeft wanneer de witte iphone 4 in nederland te koop is ? En zal die dan duurder worden dan de zwarte ? Ik twijfel namelijk erg wat ik moet doen.. Of nu de zwarte bestellen bij tmobile of wachten op de witte

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (1)

Witte iPhone 4 pas in 2011 naar Nederland'
Uitgegeven: 12 oktober 2010 11:04

AMSTERDAM – De witte versie van de iPhone 4 komt pas begin volgend jaar naar Nederland en niet, zoals eerder verklaard door Apple, eind 2010.
© AFP

Dat blijkt althans uit een bericht op de website van Belcompany.

Wanneer klanten van Belcompany de zwarte iPhone 4 proberen te bestellen krijgen ze de melding 'Let op: Van de Apple iPhone 4 wit is de verwachte leverdatum begin 2011'.

Apple zelf heeft nog geen lanceringsdatum bekendgemaakt, maar gaf eerder wel aan dat de witte versie nog dit jaar op de markt zou verschijnen. Deze mededeling deed het bedrijf nadat bleek dat de witte iPhone 4 vertraagd zou zijn omdat het product moeilijker te produceren was dan verwacht. Oorspronkelijk zou de witte variant samen met de zwarte versie op de markt verschijnen.

Toegevoegd na 50 seconden:
Ik kan niks vinden over een prijsverschil, maar volgens dit bericht kan het nog wel even duren voordat het in Nederland beschikbaar is.
Kimath