ipod touch, hoeveel gb moet ik kopen?

Ik wel een ipod touch kopen maar ik weet niet met hoeveel gb. ik denk dat ik er max. 1000 liedjes op zet, 150 foto's en 25 filmpjes. Hoeveel apps kunnen er dan nog bij als ik er een van 8gb koop? Ook hebben wij thuis geen wifi, is dat heel erg? Hoe zit dat dan met het downloaden van apps? Moet ik hem dan met een kabeltje in mijn laptop (met internet) stoppen?
dus nog even alles op een rijtje:
-Hoeveel gb moet mijn ipod touch zijn als ik er zo'n 1000 liedjes, 150 foto's, 25 filmpjes (+/- 2minuten) en nog wat apps.
-Wij hebben tuis geen wifi hoe zit dat dan met mijn ipod?

Toegevoegd na 3 minuten:
hoeveel apps is gemiddeld want ik lees op goeievraag.nl mensen die 25 apps hebben maar ook mensen met 40 apps?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (4)

Ik heb een 8 gb en de geheugen is nu al vol 550 foto's 59 liedjes 40 apps
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je het dan dus keuze uit 8 en 32 gb; 16 is er niet meer.
Ik zou voor de 32 gaan. Dan kan haal je het makkelijk.
Oei, zonder wifi wordt het downloaden van apps wel moeilijk. Volgens mij kan dat alleen via de app store... Dus niet via een kabeltje aan je pc.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik heb 32 gb. want ik heb behoorlijk veel muziek.. en je houd dan genoeg over voor apps, fotos en videos ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kan dit echt nooit bepalen.
Alle liedjes, alle filmpjes, alle foto's hebben een andere grootte.
En bij Apps is het helemaal niet te zeggen, omdat er apps zijn van 1 mb en van 700 mb.

Wel is er een antwoord op het Wi-Fi probleem.
Je kunt namelijk apps ook op iTunes kopen/downloaden.
Daarna verbindt je de iPod met een kabeltje (meegeleverd) en dan synchroniseer je de iPod met de computer waar iTunes op staat en je apps kopieert de computer er zelf op.