Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Kan je op een tablet met 10 vingers typen?

Ik vraag me af of dat gaat, en of dat net zo snel kan als via je gewone toetsenbord...

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
942

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Dat is simpelweg een kwestie van wennen en de schermgrootte.

Op een 10inch tablet kan je na verloop van tijd makkelijk met 10 vingers typen.

Als je er eenmaal aan gewend bent is het een makkie. Ik spreek uit ervaring.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Heb dat zelf uitgeprobeerd op de MediaMarkt maar het beviel mij niet - een ander zag ik ermee bezig maar die gebruikte er maar twee van de tien.
Mij beviel het in ieder geval niet dus, maar misschien kwam dat ook wel doordat mijn nagels iets te lang waren - hoe vrouwvolk dat presteert snap ik niet?
De verkoper vertelde mij dat ze inderdaad in het verleden kleine draadloze netbooks verkochten die je als portefeuille in je colbertzak kon meenemen en je kon er ook mee opbellen.
Hij zei dat binnenkort Sony hier weer mee begon op verzoek van universiteitsprofessoren - maar nu nog niet en MediaMarkte gaat ze NIET inkopen - bestellen kon we..
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Gaat wel, als je je tablet op zn kant legt, maar het bestewerkt met 2 vingers, in de mediamarkt verkopen ze ook toetsenborden voor ipads (of gewoon tablets) die toetsenborden zij zo groot als een normaal toetsenbord
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding