Mijn internet word steeds slomer, bijv. als ik een youtube filmpje kijk blijft het steeds vastlopen, eerst niet. hoe kan ik het weer snel maken???

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Schoon je pc regelmatig op! Zet om te beginnen SlimCleaner op je pc: http://www.gratissoftwaresite.nl/downloads/SlimCleaner+pc+opruimen
Klik eerst op Updates, daarna op AutoClean en vervolgens op Clean all webcookies.
Scan vervolgens je pc eens met het (gratis) Advanced System Care: http://download.cnet.com/Advanced-SystemCare-Free/3000-2086_4-10407614.html
Kies voor de optie Deep Care > Scan and Repair. Wedden dat je nu wel probleemloos naar video's van YouTube kunt kijken?
Plaatje bij antwoord
Pieter2011
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

je kan je pc opruimen met ccleaner want als de pc vol zit met troep dan wordt ie ook erg sloom van en dan lijkt het alsof je internet slomer wordt en wat ook wel eens wil helpen is je modem resetten door middel van de stroom van de modem af te halen voor een minuut en dan de stroom er weer op
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
kijk eens bij taakbeheer welke processen er overbodig lopen en deze uitschakelen
of probeer eens een andere browser