Mijn Blackberry laadt niet meer op via de oplader, op sommige plekken doet ie het wel en dan weer niet.. Wat moet ik doen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

het kan zijn dat je snoer geknakt zit ergens. dan maak ie de ene keer wel contact en laad ie even op en andere keer niet. ik zou een nieuwe oplader halen ,bij de media markt en hema hebben ze opladers voor 10 euro alleen heb je zelf usb kabel nodig om op te laden want die gaat in je foon en lader. als het probleem zich blijft voordoen dat ie niet goed oplaad kan je met de lader en bonnetje terug gaan en even langs de telefoon winkel voor advies. succes ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je oplader zou kapot kunnen zijn maar misschien ligt het wel aan je blackberry, probeer je bb op te laden met een oplader van iemand anders en als hij het dan nog niet doet ligt het waarschijnlijk aan je blackberry.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Geen plusje :'( ik sta in de min