Mijn printer print bij word 2007 randen niet af??? Hoe kan dit?

Ik wil graag wat uitprinten over een heel a4'tje maar dat lukt nu niet meer.
Hij print bij de zijkant en bovenkant kleine randen niet af.
En onderaan een groter stuk niet.
Ligt dit dan aan mijn printer ofzo?
En weet iemand een goedkope printer die dit wel kan?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (3)

Dat is helaas een probleem, een oplossing is je printer/papier de hele tijd vasthouden tijdens het printen.
Elke printer kan dit maar zal er later last van gaan krijgen, goedkope gewoon wat sneller.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dit is een printer probleem: Het papier wordt door een geleider gevoerd tijdens het printen. Daardoor zijn er marges welke niet bedrukt kunnen worden. Er zijn bij mijn weten nauwelijks printers die wel 100% van het papier kunnen bedrukken. Goedkope ken ik zowieso niet.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Software opnieuw instaleren en printer resetten (googelen