Is het mogelijk de schoolbel zelf op afstand af te laten gaan?

Ik heb hier niet zoveel verstand van. Maar ik zou graag willen weten of dit kan en hoe dit dan moet.

Weet jij het antwoord?

/2500

Dat hangt ervan af wat voor systeem jouw school gebruikt om de bel af te laten gaan. Ik weet wel een andere manier; je zou de bel een keer kunnen opnemen en dan in de les af kunnen laten gaan zodat de leraar denkt dat de les al is afgelopen. Waarschijnlijk had je al eens van deze manier gehoord, maar ik deel hem toch maar even.

Door jou? Nee. Het school heeft daarvoor inderdaad een systeem en daar kom jij niet in. Meestal gaat het geheel automatisch en hoef je daar helemaal niks voor te doen. Ik denk dat het via een soort computer achtig kastje gaat; en dus niet via een afstandsbediening.

Ik neem aan dat uzelf concierge bent? Verbindt de beldrukker door zodat hij continue loeit en trek de stekker van de beltrafo eruit. Zet hiermee in serie een radiografische afstandbediening MET EXTRA CODERING die verkopen ze bij Gamma. Ikzelf bedien er mijn buitenverlichting vanuit mijn luie stoel mee en de TV boven in de kinderkamer want het signaal gaat dwars door muren en deuren en komt op het schoolplein wel 15 mtr ver.

ja dat is zeker mogelijk kijk maar naar dit filmpje. www.youtube.com/watch?v=9X6lJ0pYgWs

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100