Waarom doet Wifi het niet?

Ik heb een model gekregen en nu schijnt ik daarmee wifi te moetne kunnen krijgen, ik heb hem aangesloten op de pc met een kabel en met een kabel naar de modem die is aangesloten op de coax kabel. Waarom krijg ik geen internet ?

Toegevoegd na 1 minuut:
model=router

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (1)

wifi is draadloos, dus die kabel naar je pc is overbodig... zolang die kabel in je pc zit zal hij automatisch overschakelen naar de bekabelde verbinding. als je die eruit haalt kun je pas je draadloze verbinding instellen...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ow hahah das een ander verhaal. euhm ff denken... heb je wifi wel ingesteld op je gsm? want ook je gsm moet eerst de juiste instellingen hebben voor je verbinding... dus gewoon weer googlen, maar dan naar de gebruiksaanwijzing van je gsm. en dan kjken hoe je je wifi insteld en aanzet