welke motorstorm zijn er allemaal?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik wil graag weten welke motorstorm er allemaal zijn van oud naar nieuw a.u.b.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Motorstorm? Huh? Verklaar u nader. Een storm is, stormen zijn.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
motorstorm is een ps3 game
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Welke motorstorms zijn er allemaal? Zou de vraag moeten zijn bedoelt BraBart.

Antwoorden (2)

Motorstorm is de eerste, daarna kwam Motorstorm: Pacific Rift, daarna Motorstorm: Arctic Edge, de laatste is Motorstorm: Apocalypse. Motorstorm RC moet nog komen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik kom er 4 tegen:-motorstorm
-arctic edge
-pacific rift
-apocalypse