hoe maak ik mijn tablet scherm schoon?

ik heb een asus eee pad transformer

Toegevoegd na 22 uur:
Kan het misschien ook met dat lcd spul voor laptop en tv

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (3)

Daar heb je speciale doekje voor, en tussen ruimtes eventueel met een kwastje.

Succes.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het scherm is uit glas gemaakt en dus reinig je het net zo als een ruit.
Ideaal is een microvezeldoekje in een dun afwassopje uitgewongen.
Nadrogen met een schone theedoek en hij/zij is weer spic en span.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hoe vies je beeldscherm ook is, het beste is om geen schoonmaakmiddelen te gebruiken.

Wat heel goed werkt is een schone microvezeldoek. Deze onder een hete kraan houden en heel goed uitknijpen. Hiermee je scherm en de rest van je tablet schoonmaken.

Met dank aan Loenie