mijn stomme lg pop is kapot, winkel zegt van niet. Wat nu?

ik heb nu al 6 maanden een lg pop. Sinds 3 maanden heb ik er problemen mee. Op een gegeven moment starte hij niet eens meer op. Nou, ik hem weg gebracht. Maand later was ie gerepareerd. 2 dagen later was ie weer stuk. Weer weg gestuurd, en voor de 3e keer kapot. Ik heb nu toch recht om mijn geld terug te vragen? Mijn garantie loopt nog. Lg heeft immers zelf gezegd dat het hier om een bekende softwarefout gaat, waar ik niets aan kan doen, toch laten ze hem de hele tijd repareren, waarna hij het 2 a 3 dagen volhoud om vervolgens weer weg gezonden to worden... Wat nu?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Gewoon wegsturen met een boze grote brief erbij waarin je verteld wat er aan mankeert.Dat heb ik hier een jaar of 10 ook met een sony radio gedaan die 2 x hetzelfde euvel had.En dan gewoon vertellen dat je het vertrouwen in LG kwijt ben als deze reparatie niet naar behoren gemaakt word.Dan lopen ze bij LG wel voor je en kijken ze 'm goed na.Maar waarschijnlijk heeft de eigen technische dienst van de zaak waar je deze gekocht hebt er even zelf naar gekeken en gedacht "Hij doet 't toch"En vervolgens de telefoon gewoon weer heeft teruggestuurd naar de winkel waar jij hem gekocht hebt.M.a.w die telefoon is nooit verstuurd geweest naar LG maar gewoon door hun technische dienst beoordeeld.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Als een produkt 3x defect wordt opgestuurd, heb je bij het volgende defect recht op een nieuw apparaat, danwel geld terug. Let wel: het defect moet ook 3x erkend worden door de instantie die het produkt onderzoekt/repareert.
Kijk voor meer informatie op consuwijzer.nl
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
geld terug is lastig: in principe geldt gekocht is gekocht.
wel kun je een vervangend toestel vragen (zelfde, of vergelijkbaar type) omdat dit apparaat blijkbaar niet ter repareren is.