1 van mijn Wii controller werkt niet wat nu

Ik heb sins woensdag een Wii maar 1 van de controllers doet het niet, het is een optimum controller, heb de accu meerdere keren verwisseld en opgeladen ook weet ik niet hoeje kan zien of de accu totaal is opgeladen. Kan iemand mij helpen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Normaal is er zo'n knopje vanboven met zo'n aan-uit teken duw er op,geeft het nu zo'n flikkerende lichtjes???
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja hij knippert en dan gaan ze weer uit en als ik weer op het knopje druk dan knipperen ze weer:p

Antwoorden (2)

Dan moet je hem even opnieuw aanmelden bij de Wii. Op je Wii zit een klepje als je die open doet zit daar een knopje die moet je even indrukken. Op je afstandsbediening zit ook een rood knopje bij de batterijen. Als je die ook indrukt dan horen ze elkaar weer te herkennen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Er zit een rode knop op de Wii en op de controller ook,
Druk dat tegelijk in en dat moet werken