Kan ik mijn mobiele abonnement voor 2 jaar afgesloten laten?

Als ik mijn rekening niet betaal van mijn mobiele abonnement, kan ik dat voor 2 jaar zo laten? Om op die manier van het abonnement af te komen?
Of lopen de kosten dan heel hoog op? boete en incassobureau?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ritsuka
12 jaar geleden
Gewoon betalen, je komt er echt niet onderuit

Het beste antwoord

Nope. Je zal op een gegeven moment gevorderd worden. Je bent een contract aan gegaan en je zal daaraan moeten voldoen. Ook als het afgesloten is zal je de rekeningen gewoon moeten betalen. En ik denk dat je dit geen twee jaar volhoud. Uiteindelijk zal de rechter bepalen wat er moet gebeuren en kunnen ze gewoon bij je aan de deur staan om de rekening te innen. En dan kan het heel hoog oplopen. Rente, deurwaarderskosten, gerechtskosten. Niet betalen is denk ik geen optie.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bedankt! voor allbei de antwoorden !

Andere antwoorden (1)

het is echt goedkoper om gewoon te betalen. Want de kosten lopen op door rente en je moet dus ook ervan uitgaan dat het telecom bedrijf op een gegeven moment van je af wil. Als je contract dan nog 2 jaar doorloopt dan moet je op voorhand ook dat gehele bedrag betalen. De deurwaarder weet je altijd te vinden.