Hoe heet het apparaat waardoor je ,zonder enige kosten, geld op je ov-chipkaart kunt zetten?

Ik word op werk nogal belachelijk gemaakt omdat ik dat niet weet...svp zsm antwoorden. Dank

Toegevoegd na 13 minuten:
Ik bedoel die kaartlezer en windows software...

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Met de Ov-chipkaart reader (ook wel rfid reader of touchatag) en het windows
Programma OVstation.exe of OV.exe is het mogelijk om (illegaal)
Je OV chipkaart op te waarderen. Maar let erop dat dit een strafbaar feit is!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

de NS kaartjes automaat.

als je met zonder enige kosten bijkomende kosten bedoelt, je schrijft er geld over van je bank rekening op je ov chipkaart, gewoon op ov chipkaart in het hoofdmenu van de automaat klikken

Toegevoegd na 30 seconden:
tenzij je natuurlijk een of andere illigale manier bedoelt, dan zou ik het niet weten
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zonder enige kosten kan niet. Je hebt er een kaartlezer voor nodig en die moet je kopen.