Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik zoek een soort vliegende bal? Zie omschrijving

Ik heb laatst een commercial op tv gezien van een soort vliegende bal die tussen je handen vliegt en je bestuurt hem met soort oortje. Het is speelgoed, alleen ik weet de naam niet en kan het nergens vinden! Kan iemand me helpen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
848

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Bedoel je misschien Mystiflyer? Een kaart die je kunt laten zweven. Te koop voor 2,49 euro bij de Intertoys en ook bij de Bart Smit.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dat is de mystiflyer, en het geheim zit in het oortje! dat is ook juist, want aan het oortje zit een klein, dun touwtje vast aan de mystiflyer, zodat je het touwtje kan besturen met je hand. het is niet veel anders dan omkoperij vind ik. als het goed is zal hij wel bij de bart smit liggen...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
wat bedoelje met dit is hetzelfde account?
in iedergeval geen mystyflyers kopen dat is omkoperij is had het gekocht en het is waardeloss als je het een keer laat vallen dan is het lijm gelijk kapot en als je het laat demonstreren dan zie je gewoon een touwtje en bij de reclame werd er geknoei gebruikt dus nooit kopen!

Je kan ook AirHogs kopen dat is een soort ufo dat vliegt en als je je hand onder dat ding zet dan gaat ie weer omhoog
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding