Eigenlijk op dezelfde manier als op andere tablets/gsm's waar niet (standaard) de Android Market op zit; Zorg dat je op een andere manier aan het programma komt. Het programma zal dan bestaan uit een bestandje, een '.apk' -bestand wat je naar je tablet moet kopieren of via de e-mail applicatie op je tablet kunt downloaden. (Dus dat je het naar jezelf toe mailt en dan met het programma als bijlage.)

Als je het dan nog niet kunt openen, zorg er dan voor dat je bij je instellingen het vinkje bij 'onbekende bronnen' hebt aangezet, maar dit merk je wel wanneer het installeren de eerste keer niet lukt.

Waar het in het kort op neer komt;

- Zorg dat je het losse bestand krijgt. (Via een zoekopdracht in een zoekmachine kom je al heel ver.)

- Kopieer het bestand naar je tablet. (Dus hang het apparaat aan je computer, of stuur het programma als bijlage naar een emailadres wat je vervolgens vanaf je tablet opent.)