wat is goedkoop voor 2 aaa oplaadbare Duracel batterijen?

Ik heb geen idee wat zoiets moet kosten,
en waar zou ik die krijgen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik weet dat de Action Duracel aaa batterijtjes verkoopt, ik geloof dat er 6 of 8 in een pakje zitten, maar ze zijn niet oplaadbaar. Kosten € 7,50.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
bedankt! Ik heb daar als eens gekocht, en waren perfect. Maar ik heb nu echt oplaadbare nodig omdat ik ze dagelijks ga gebruiken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Duracell is niet beter dan andere merken, alleen zijn ze wel de duurste, je betaalt dus de naam

Het beste antwoord

Kosten ca 7 euro:

http://www.drogisterij.net/huishoudelijk-batterijen_en_elektra-Duracell-batterij-oplaadbaar-aaa-hr03/P/723241

Je kunt ook kiezen voor de oplaadbare batterijen van de Aldi (als beste getest Consumentengids), daar krijg je er 4 voor 4,10 euro!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Ik denk dat je al gauw bij de €5 - €6 zit.