Kan je bij de Action een ipod touch 4g screenprotector halen?

heb je dit bij de Action en heb je nog meer voor je ipod touch 4g daar?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Ik heb toevallig gisteren bij Action een screenprotector gekocht. Er zitten er 3 in een pakje voor 79 cent. Het zijn wel universele, dus of ze specifiek op een ipod passen...

Toegevoegd na 2 minuten:
Je kunt natuurlijk zelf de gewenste gaten er uit knippen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

als het goed is kun je dit product niet bij de action halen.

Toegevoegd na 20 seconden:
ik weet het bijna wel zeker
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik werk bij de Action en ik weet 100% zeker dat die daar verkocht worden. ;)