Ik moet bij de printer een nieuwe wifi naam instellen hoe doe ik dit?

ons wifi kastje is kapot gegaan en we hebben een nieuwe, maar ons wifi heeft een nieuwe naam en hoe moet ik dan bij de printer instellen dat hij op de nieuwe naam staat? Want anders kan ik niet draadloos printer

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (1)

je zult de draadloze verbinding lijst opnieuw moeten zoeken
Dus run vanaf de de printer het setup/wizard menu weer opnieuw dat is het handigst
hij zou eigenlijk vanzelf een lijstje met namen geven van de netwerken die hij vindt
zoniet dan zul je de naam en draadloze beveiligings code handmatig moeten invoeren
vanaf de printer dus
capthavoc