Wat is dit voor apparaat? Zie toelichting en foto.

In de reclame "Hyptheken anno nu" van ABN Amro, zit de vrouw aan een soort touch screen met foto's te werken. Ik vind het er wel leuk uitzien :) Weet iemand hoe dit ding heet en waar het te koop is? (Zie ook filmpje op YouTube, op ongeveer 0:35)

Alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Powergen
12 jaar geleden
Volgens mij bestaat (nog) niet.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nou dat dacht ik dus eigenlijk ook. Maar hoe kan het dan in die commercial staan... ? :|
Ritsuka
12 jaar geleden
dat is iets moois genaamd special effects. Om te laten zien dat het in de toekomst speelt.

Het beste antwoord

Nou dat is dus een computer op een OLED scherm...

Na hééél erg lang zoeken kwam ik onderstaand filmpje tegen. Het bestaat dus ECHT, maar het is nog nergens te koop.

Ook op youtube vind ik verscheidene filmpjes met apparaten die dus wél bestaan, het lijken vooral ontwerpen en concepten te zijn, maar zo eentje als in het filmpje in je antwoord kan ik niet vinden...

Toegevoegd na 3 minuten:
OLED is dun en flexibel. Zie onderstaande link.

http://www.youtube.com/watch?v=NcAm3KihFho

Toegevoegd na 15 uur:
Het meest recentste bericht wat ik kan vinden is deze: een flinterdunne telefoon...

http://www.youtube.com/watch?v=HU2nG9qy6vs&feature=relmfu

En hier kan je zien dat er al behoorlijk wat computers ontworpen worden met OLED, maar deze zijn dus (volgens mij) alleen te bewonderen op de CES beurs.

Waarschijnlijk is die uit het filmpje ook een ontwerp en nog niet te koop.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+ Na heel lang zoeken.. hihi :) Bedankt voor de moeite!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Serieus, ik heb me het leplazerus gezocht... ben nog steeds aan het zoeken, want ik wil nu wel weten hoever ze al zijn met deze technologie...
Kristal
12 jaar geleden
+1 Bigmomma
Kristal
12 jaar geleden
Natha, je bent het plusje vergeten ;-))
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee hoor Kristal :) Bigmomma, weten we al iets meer? :)))
Kristal
12 jaar geleden
Natha, ;-)))
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
nope, maar ben wel druk bezig met zoeken ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Owjee... hahaha hou maar op hoor. Je hebt je vraag al meer dan goed beantwoord! Ik vond deze nog:
http://tweakers.net/nieuws/80977/sony-gaat-samenwerken-met-au-optronics-voor-productie-oled-panelen.html "Samsung en LG hebben aangekondigd rond de zomer 55"-oled-tv's uit te zullen brengen. De twee Koreaanse fabrikanten hebben deze modellen op de CES 2012 aangekondigd en voor het eerst vertoond."
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik bedoel mijn vraag... ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ok!.... ik stop al ;) .. .. bij deze ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hihi... nogmaals bedankt voor de moeite! 10 punten! :)))

Andere antwoorden (2)

Dat is het glas van de toekomst. Kijk dit filmpje maar eens: http://www.youtube.com/watch?v=gplbpAIjMq8
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wow... dank je wel voor de link :)
Erg gaaf, ook al is het kennelijk nog niet te koop.
Kristal
12 jaar geleden
Mooi!! +1
Dat is één van de vele illusies die je de mensen kan voorschotelen met videotechnieken. Je kun apparaten maken die (nog) niet bestaan. En de bank heeft zijn zin, want de mensen praten er over.
escape