Wat moet ik doen als mijn internet abonnement op mijn Samsung galaxy s mini het niet doet?

Ik heb een ben internet abonnement 200 mb, maar ik kan alleen op wifi en dat kon ik al, wat moet ik doen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Meestal stuurt te provider je een sms met de instellingen. Als je niet zo'n bericht hebt ontvangen, moet je het handmatig instellen. Op de website van Ben kun je de instellingen vinden. Op deze pagina staan ze voor verschillende toestellen en abonnementen:

http://www.ben.nl/zoeken/instellingen

Succes!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
bedankt het is gelukt:)

Andere antwoorden (2)

de klantenservice bellen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Beste,

Heb je al nagekeken of je de dataverbinding van de telefoon hebt ingeschakeld? Op de Galaxy Mini kan dit via Instellingen > Draadloos en netwerken > Mobiele netwerken. Hier dienen de Pakketegeven te zijn aangevinkt.

Met vriendelijke groeten,

Alex
Samsung WebCare
www.samsungworld.nl