Waarom duurt mijn office abonnement een jaar?

Hallo,

Ik heb een office abonnement van Word gekocht vorig jaar. Bij mijn vorige computer schafte ik word aan en hoefte ik het nooit opnieuw te kopen, totdat mijn computer crashte. Maar nu krijg ik na een jaar een mail dat ik nog een abonnement moet aanschaffen. Waarom is dat?

Mvg,Ella

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
3.3K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Office 365
Naast de traditionele desktop-versies van Office 2013 biedt Microsoft ook cloud-gebaseerde versies aan in de vorm van Office 365. Office 365 wordt aangeboden in abonnementsvorm en is beschikbaar in diverse varianten. http://www.microsoft.com/business/nl-nl/content/paginas/article.aspx?cbcid=347 Je hebt je dus onvoldoende verdiept in de aanschaf die je ooit gedaan hebt. Als je nu op 2013 over gaat had je dat net zo goed vorig jaar kunnen doen.

Het beste antwoord

Je kunt bij Microsoft Office 2013 kiezen voor een abonnement (Office 365) of voor 'gewoon.' Blijkbaar heb je de vorige keer een 'gewoon' pakket aangeschaft en nu een abonnement.

Het abonnement kost €99 per jaar of €10 per maand en is te installeren op meerdere apparaten.

De 'gewone' Office 2013 is verkrijgbaar in drie pakketen:
- Thuisgebruik en Studenten; Word, Excel, PowerPoint en OneNote: €139,-
- Thuisgebruik en Zelfstandigen; Word, Excel, PowerPoint, OneNote en Outlook: €269,-
- Professional; Word, Excel, PowerPoint, OneNote, Outlook, Publisher en Access: €539,-

Ook is het mogelijk om elk van de Office-programma's los te kopen, maar dit is in vergelijking veel duurder.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Microsoft heeft iets nieuws bedacht om nog rijker te worden: De nieuwste versie van Office, Office 365 kun je niet kopen, maar alleen nog maar huren. Je betaalt 100 euro per jaar, maar dan ma je het wel 5 keer voor installeren en je krijgt ook hun Clouddienst er bij cadeau. Als je dat niet bevalt moet je overstappen naar een andere oplossing.
Open Office is gratis.
escape
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Openoffice vind ik erg onhandig, omdat ik bestanden soms andere computers weer niet kan openen. 5 keer voor installeren ?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Moet je in een schrikkeljaar eigenlijk meer voor office 365 betalen?
bamibal
10 jaar geleden
Er is ook nog een reguliere Office 2013 te koop, zonder abonnement.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
? zonder abonnement ?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Hoe kan je dat nou raar vinden. Je had eerst een abonnemtsloze office, nu heb je er een met abonnement, dat stel je zelf in de vraag, en nu geeft iemand aan dat je dat weer had kunnen doen (zonder abo.)