Wie kan mij vertellen welk koffiezetapparaat er aan de volgende eisen voldoet?

Toegevoegd na 3 uur:
Afijn, er ging iets fout. Ik stelde twee keer kort achterelkaar (per ongeluk) dezelfde vraag. Één met en één zonder goede uitleg.. drie keer raden welke er is verwijderd :)

Dan nu hier de "eisen"

- Minimaal één kopje mee te tappen
- Enkel kokend water mee te tappen (voor kopje thee)
- Enkel kokende melk mee te tappen (voor kopje chocolade)

Ik zie wel machines die ook melk mee verwarmen, maar ik zoek er dus één die ook enkel melk geven kan.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

http://www.kieskeurig.nl/koffiezetapparaat/zoeken?advanced=0&mingrade=&min_default=9&max_default=195&pcode=koffiezetapparaat&qcode=koffiezetapparaat&min=9&max=195

aan de rechterkant kan je je wensen aanvinken

Toegevoegd na 34 seconden:
rechterkant is linkerkant
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Philips Senseo® Latte Select-koffiemachine is een apparaat waar je thee mee kunt zetten (niet te pruimen en stikduur), waar je cacao pads in kunt duwen (ook weer veel duurder dan een lepeltje droste), waar je koffie mee kunt zetten (heerlijk!), ook cappuccino (met melk, een beetje flauw maar wel lekker), bovendien is het een machine en ook nog eens een koffiezetapparaat.
Duidelijk? ;)