Kan je bij battlefield 3 splitscreen bij multyplayer en wat zijn de grootste verschillen tussen modern warfare 3 en battlefield 3?

Ik zit te twijfelen welke ik zal kopen dus zou ik graag de grootste verschillen willen weten.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (1)

Waar hou je zelf van?

- Hou je van een tactische game,samenwerking en realiteit dan moet je zeker voor Battlefield 3 gaan.

- Hou je meer van een lekker rond rennen knallen en hoge killstreaks halen dan moet je voor MW3 gaan.

- Dat is nog lang niet alles want MW3 is met de zelfde engineer gemaakt als MW2 (BO), voor BF3 is een totaal nieuwe engineer ontwikkeld. Waardoor de graphics vele malen mooier zijn dat die van MW3.

- Wil je in tanks rijden of vliegen in helikopters dan moet je ook voor BF3 gaan deze mogelijkheid is niet aanwezig bij MW.

Zo zijn er nog tientallen, de twee bovenste zijn voornamelijk de belangrijkste.