Als je TomTom voor je iPhone koopt moet je dan 3G hebben?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Als je een navigatie-applicatie installeerd op je smartphone, moet je (gewoonlijk) kaarten kopen, en downloaden naar je telefoon/SD-kaart via WiFi. Daarna kan je gebruik maken van de kaarten zonder dataverbinding, en dus zonder 3G (GPS is uiteraard noodzakelijk voor locatiebepaling). Waar je wel 3G voor kunt gebruiken, is bijvoorbeeld file-informatie (je navigatie berekent dan automatisch een route om de file heen).

Nee dat hoeft niet. U kunt dan alleen geen gebruik maken van de extra betaalde services (file's bijvoorbeeld). Ik zou wel na het installeren even de kaartcorrecties downloaden. De kaarten en alle andere gegevens staan gewoon in de app zelf. Succes!

Ja, als je de app: tomtom koopt, heb je 3G nodig, Zonder 3G kan de app je locatie niet laden, en kan de app je dus niet de weg wijzen. 3G ik geheel gratis, je hebt geen abonnement nodig. Je kunt OOK wifi gebruiken, alleen dan heb je wel een abonnement nodig, dit raad ik je niet aan want het verbruikt veel geld. Suc6!

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100