Als je een WIFI versterket op een plek aansluit waarbij de verbinding heel laag is, versterkt de wifi versterker het dan naar maximum streepjes?

http://www.pixmania.nl/nl/nl/9587226/art/netgear/universele-wifi-n-verster.html?Partenaire=partner&CodePromo=oui&srcid=1748&key=YU8LADYcZ2JdX1Ylc0FxIgw9QnJaQFBmbmRkQAw9FjkMBUdxbGEmLFYjAzN2JAs6QHUqKA==

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Nee, niet per se. Je moet altijd uitgaan van de bronsterkte. Als je wi-fi router matig de signalen verzend, zal een versterker dat nooit naar maximale signaalsterkte kunnen brengen!
Ik zou eerst een betere antenne (bv 12 dB) op je router zetten dat is goedkoper dan die versterker en daar moet je toch mee beginnen.
En als die plek met lage verbindingssterkte in de koelkast is, dan heeft het ook geen zin om daar een wifi-versterker in te zetten.