Dat varieert hoelang de film is.
Het kan 1 GB zijn , maar ook zomaar 5 GB.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hangt af van de kwaliteit. Je kan ze zelf eender welke grootte maken.

Toegevoegd na 53 seconden:
En zoals Wouter240 zegt hangt van de lengte af.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik raad je aan in ieder geval geen films erop te zetten van een al te goede kwaliteit, dan kan je er lekker veel op gooien! Films van 700mb zijn vaak leuk te bekijken op een iPod touch (evt. te downloaden via Piratebay of andere download sites) en nemen niet onwijs veel ruimte in beslag. Maar het is dus je eigen keuze of je een hoge of een lage qualiteit film op je iPod wilt hebben ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Meeste film zijn rond 700mb tot 1 GB als je ze via internet download dan