Wat is de oorzaak dat mijn vectron wave niet oplaadt?

Ik heb net de vectron wave uit de verpakking gehaald en meteen aangezet.
Hij kwam nauwelijks omhoog omdat hij nog niet was opgeladen.
Ik heb de batterijen in de oplader gedaan en de vectron wave 2 uur laten opladen.
In de handleiding staat dat tijdens het opladen een aantal lampjes moeten branden, maar er brand geen enkel lampje. Ik heb hele nieuwe batterijen gebruikt dus daar ligt het niet aan.
Wat kan het probleem zijn?

Mvg Robin

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb alles 1000x gechekt
Dus de batterijen zitten goed
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb het boekje 5x gelezen en alles gedaan wat er staat.
Ik heb ook gelezen dat je geen oplaadbare batterijen mag gebruiken en zo heb ik het gedaan.

Antwoorden (1)

Kun je de helpdesk niet bellen van het bedrijf waar je het gekocht hebt?