ik moet betalen van de douane, kan ik dat weigeren ofzo?

ik heb 2 ps3 controllers gekocht in het buitenland, nu moet ik ruim 17 euro extra betalen van de douane. Is dat gebruikelijk? Kan ik het weigeren,..?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja, je kunt weigeren, maar dan moet je niet denken dat je de producten krijgt.

Het beste antwoord

Ligt eraan wat je met "buitenland" bedoeld. Als de controllers komen uit een land buiten de EU (Europese Unie), ja doen moet je invoerrechten betalen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Ja, het is gebruikelijk om invoerrechten te betalen, en dat zul je moeten.
gvrox
12 jaar geleden
Nee, dat kun je niet weigeren, dat zijn de normale invoerrechten waar je rekening mee moet houden als je in het buitenland iets bestelt.