ik spaar voor een ipad, eentje waarop je een tekenprogamma op kunt zetten of al opzit mijn vraag is wie weet welke ipad daarvoor het beste zou zijn?

welke is dus het best voor een tekenprogamma (om op te tekenen)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

ik gebruik sketchbook pro (heeft ook een gratis versie) heel uitgebreid en je kunt er echt mooie dingen mee maken
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
je kunt elke Ipad daarvoor gebruiken het is maar net hoeveel geheugen je wilt gebruiken en of je er 1 neemt met wi-fi aan boord
Zoals de vorige inzender al zei kun je SketchBook Pro uit de App store halen - er is een gratis versie maar ook een betaalde - dit is iid een heel mooi programma maar ik zou wel adviseren er een stylus bij te gebruiken
Bronnen: