Als deze nog werkt kan je er wellicht een paar cent voor krijgen. Het heeft geen nadrukkelijke historische waarde.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het beste wat je er mee kunt doen is het wegbrengen naar de milieustraat of hoe dat ook heet in jouw gemeente., Dan wordt hij milieuvriendelijk verwerkt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik denk weinig maar je kunt natuurlijk even proberen bij een handelaar of die er wat voor geeft

Mvg.
Peter van der Herk
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Aangezien een oude (defekte?) spaarlamp chemisch afval is, moet je blij zijn geen geld voor het verwijderen/afvoeren te moeten betalen.