Mijn laptop wil niet afsluiten?

Als ik mijn laptop uit wil zetten, reageert hij niet. Ik kan hem alleen nog in de slaapstand zetten. Dit is vaker gebeurd. Ik heb toen gewoon een keertje de accu eruit gehaald. Is dit schadelijk?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
2.6K

Antwoorden (3)

Het is zeker geen goed idee je accu er uit te halen
maar ik denk dat je windows even moet repareren
als je laptop over een recovery partitie beschikt en dat is heden tendage bijna altijd het geval
dan moet je daarmee opstarten en daar krijg je ook de reparatie functie te zien
kijk even in de handleiding welke toetsen je moet indrukken tijdens het opstarten om in de recovery partitie op te starten
en verder staat daar ook wel in de handleiding hoe alles werkt
capthavoc
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Oké bedankt! Ik zal even kijken hoe ik dit moet doen (:
druk gewoon lang op de aanknop zal die normaal weluit gaan
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat doet hij dus niet. Dan gaat hij op de slaapstand.. En dat lijkt me ook niet altijd goed ;)
Kan misschien iets met de hardware zijn? Anders gewoon backuppen en opnieuw windows installeren. En als dat niet werkt kijken of je nog garantie hebt en omruilen

(y)