Wat is dit voor film?

Hoe heet deze film: er is een gezin geloof ik en daar komt een lange brede jongen wonen met een donkere huidskleur. Ze worden helemaal vrienden en kunnen dan niet meer zonder elkaar. De jongen is erg stil en slaapt vaak op de bank onder een dekentje. Hij vouwt die dan netjes op als hij wakker wordt. Hele mooie film en ik zou graag de titel weten.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (1)

Volgens mij is dat "the blind side" met Sandra Bullock, die voor deze film een Oscar won
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dacht ik gelijk ook aan.