Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

KlikAanKlikUit TMT-502 afstandsbediening icm PA3-1000R ontvanger. Werkt dat?

Ik heb al een tijdje zgn. KlikAanKlikUit ontvangers in huis die ik met KlikAanKlikUit schakelaars bedien. Nu heb ik laatst de KlikAanKlikUit TMT-502 afstandsbediening gekocht. Maar het lukt me niet om de ontvangers ermee te schakelen. Op de ontvangers zit een draaiknop met 4 letters A,B,C,D en per letter 3 cijfers 1,2,3. Op de afstandsbediening zit een draaiknop met 16 letters. Ik heb beide op dezelfde letter ingesteld.

Wie weet of dit zou moeten werken?

Toegevoegd na 29 minuten:
Inmiddels werkt het. Ik ben eerst het 12v batterijtje dat bij aflevering zat door gaan meten, was netjes 12v. Toen heb ik het batterijtje teruggedaan en een beetje heen en weer gerold om evt. gecorrodeerde contacten schoon te maken. En... hij werkt nu wel. Blijkbaar heeft het batterijtje lang genoeg in het (overigens nieuwe) appartaat gezetten om toch gecorrodeerd te raken.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
3.5K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Je hebt drie ontvangers. Zet er een op stand 1 onder A. De tweede op stand 2 onder A en de derde, je raadt het al op stand 3 onder A. Zet de afstandbediening op A en het zou moeten werken.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Volgens de gebruiksaanwijzing blz. 8 zou je behalve de letter ook het unit-nummer moeten invoeren.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding