hoe sluit ik mijn draadloze koptelefoon aan?

ik heb een draadloze koptelefoon voor in een merceder, doet deze het ook op de computer?
het werkt via bluetooth maar ik weet niet hoe ik dat dan moet doen op mijn computer.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Audio
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Wat voor computer heeft u?

Het beste antwoord

Als je een bluetooth kaart in je pc hebt kun je die zo aanzetten.
Als die er niet in zit moet je een bluetooth dongel kopen( of misschien zit die bij de koptelefoon), die kun je in vrijwel elke winkel kopen, mediamarkt, saturn, computerspeciaalzaak, etc.
Goed, je bluetooth werkt nu.
Nu moet je even de handleiding lezen van je koptelefoon over hoe je moet verbinden.
Meestal is dat door op het bluetooth knopje op je koptelefoon te drukken terwijl je computer/dongel klaar is voor bluetooth.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Het heeft geholpen met zo'n dompel die ik nog ergens thuis had liggen. heel erg bedankt!