Waarom zijn Apple producten zo belachelijk duur?

Dit zat ik mij af te vragen. Wat maakt apple zo bijzonder? Waarom is alles van Apple zo gigantisch duur? Is het afzetterij? Zijn de producten zo goed?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.3K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Odat ze handig zijn :) en mooi...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zo handig zijn ze ook weer niet.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Gewoon veel en veel te duur.. eigenlijk zijn applefans net junkies... Ze moeten steeds nieuwe shots hebben, ongeacht de kwaliteit..als t maar apple is. Vaag wereldje hoor. Neemt niet weg dat het gewoon erg mooie dingen zijn. Maar te duur voor wat ze kunnen, helemaal in vergelijking met andere producten.

Het beste antwoord

Ze hebben meestal een apart design en ze werken gebruiksvriendelijker dan windows pc's (tenminste dat vinden de Applegebruikers), met name grafisch zijn ze meestal beter. En daar vragen ze een prijs voor die grif betaald wordt
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Klopt, bovendien hebben ze een monopoly op osx, je kunt het alleen op een mac installeren.en het is een "merk". Vergelijkbaar met merk kleding, een broek van gstar is veel duurder dan eentje van de takko, terwijl de inkoopprijs nagenoeg gelijk is.