Mijn wasmachine warmt het water niet meer op. Zelfs bij een 90 graden was blijft het glas, en het afvoerwater koud aanvoelen. Wat nu te doen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.6K

Antwoorden (3)

Naar iemand gaan die witgoed repareert e.d. en even naar het verwarmingsplaatje laten kijken lijkt me het slimst.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hoogstwaarschijnlijk een defecte thermostaat of een defect verwarmingselement.
Veel meer is het meestal niet.
Maar...maakt de machine wel zijn hele wasprogramma af?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hij maakt het programma netjes af.. Niks vreemds aan te merken eigenlijk. Ontdekte het per toeval!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
EN..wie heeft mij ge-mint?
Als je mij mint houdt dat in dat jij DE oplossing hebt!
Kom dan met je oplossing,ga geen onzin verkopen en maak jezelf bekend!!!
het zal je verwarmingselement zijn.
je kan een monteur laten komen, maar die komt dan gelijk met voorrij en onderzoekkosten, was bij mij ruim 100 euries, dus moet je jezelf afvragen om hem te laten komen, of de machine vervangen als het een oude is.