Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

ik heb een sandisk 32 gb micro sdhc kaartje maar die werk niet meer in de computer en mijn telefoon??!

ik heb een sandisk 32 gb micro sdhc kaartje maar die werk niet meer in de computer en mijn telefoon??! Er stond formateren maar dat lukte ook niet? Weet iemand hoe je dit probleem misschien kan verhelpen??

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Het beste antwoord

Het zou kunnen dat contactjes vuil zijn, ff poetsen met wat spiritus wil wel eens helpen. Zelf kreeg ik trouwens een veel kleiner kaartje niet aan de praat via m'n PC, kreeg hem ook niet geformatteerd via m'n camera, maar toen die laatste kaduuk ging en we een nieuwe kochten kon ik hem wel formatteren en ook weer op de PC gebruiken.

Mij werd SD-formatter aangeraden daar die op meer manieren kan formatteren als wat je standaard via de PC kan. Bij mij werkte het niet, maar wellicht heb jij meer geluk.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

dan is deze kaart waarschijnlijk stuk.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Bekijk alle vragen in deze categorieën:

logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing