maandag ga ik op werkweek naar Tsjechië ik moet ook mn mobiel opladen moet je dan een speciaal stopcontact hebben in Tsjechië?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (4)

Nee in tsjechie is het gewoon hetzelfde als hier.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
nop, het heeft hetzelfde stopcontact... dus gewoon meenemen ^^ veel plezier daar!!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
nee, heb je niet nodig. Wat ik wel zou doen is een extra stekkerdoos meenemen, dan kunnen er meerdere apparaten tegelijkertijd worden opgeladen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik weet niet of het bij alle Tsjechische stopcontacten is maar, bij de vrienden waar ik afgelopen jaar logeerde hadden de verder wel normale stopcontacten een pinnetje in het midden.

Toegevoegd na 1 minuut:
Bedoel van het midden af. Ik kon m'n mobiel wel opladen omdat de adapter net smal genoeg was.