Vrij weinig..

MP5 kan alle extensies van video's afspelen (mp4 niet), en speelt alle filmpjes af zonder het eerst te converteren (de mp4 doet dit wel), ook de kwaliteit van de video's zijn ietwat beter.

Echter is dit geen reuzegroot verschil met de mp4.
De mp5 wordt dan vooral ook als marketingstunt gebruikt om iedereen naar de winkel te lokken, terwijl de mp5 eigenlijk heel weinig verschilt met de mp4.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een MP5 zit vaak in de naam van goedkope muziek-/videospelers.
De benamingen MP3 en MP4 zijn bestandsformaten van muziek of video bestanden (MP4 kan volgens mij beide zijn).
Echter, het formaat MP5 bestaat helemaal niet, maar fabrikanten gebruiken het vaak om aan te geven dat hun product zogenaamd de nieuwste techniek heeft.