www.marktplaats.nl
www.speurders.nl
www.ebay.com
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Meestsl is het internet niet te vertrouwen, dus zou ik als ik jouw was gewoon langs wat winkels gaan. via internet kan er altijd wel een addertje onder het gras zitten..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bol.com voor een betrouwbaar snel geleverd product. Marktplaats.nl voor betaalbare tweedehands. En voor een abonnement zou ik naar PDAshop.nl gaan. Ik ben er erg vertrouwd mee en er werken allemaal productspecialisten. Ook is er een ruime keuze uit alle soorten modellen, kleuren en abonnementen.

Kijk eens hier:
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik zou lekker naar de telefoon winkel gaan bij jouw in de buurt, dan weetje ten minste altijd dat je goed en vertrouwlijk zit.