Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Doet een ov chipkaart het nog als hij in de droger is geweest?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Probeer het uit, dan merk je het vanzelf ..
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
kan best ja, als je dit maar te niet te vaak doet en stop je ov vooral niet in de magnetron (en dan aanzetten natuurlijk)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
laat wel weten hoe het afgelopen is ben wel benieuwd
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
@freek94 logisch proberen en ik weet, maar het gebeurde dus gistravond en moest vroeg de tram hebben kon ik me voorbereiden.M'n ouders zeiden dat hij het sowieso niet meer zou doen. Hij deed het nog!! Ik ga nu extra goed mijn broekzakken controleren voor ze de dorger in gaan!

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Antwoorden (2)

bij mij wel hij was in de wasmachine en droger geweest en hij dee het nog dus suc6 !!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
als de chip in de ov chipkaart niet beschadigd is, is het geen probleem, en als je persoonlijke OV chipkaart hebt, dan kan je zelf een nieuwe aanvragen en behoud je je saldo.

Alleen voor het kaartje moet je opnieuw betalen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Bekijk alle vragen in deze categorieën:

logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing